27.6.12

Bad! Kitty! (+ update 2)


With bread around your face!

Het was maar een ideetje. Iets interactiefs. Een heuse, aliteraire Special met een grote S, qua komkommertijd en niks te melden. Het ideetje ontstond hier (of hier, voor mensen met (kuch) weinig tijd).
En ik heb het ideetje oeverloos gepromoot, dus aan mij heeft het niet gelegen. Slechts één aanmelding kreeg ik: Lola. En Lola bijt het spits af. Of blijft voor altijd een éénkatsspecial. Met dank aan Patricia van Aken (10 jaar).

Lola, by Patricia van Aken

En we hebben zowaar een tweede deelnemer: Benjamin! Benjamin Bread!

Benjamin, by Julie Blik

Nummer drie: Flora, sour-bread-cat!

Flora, by Anouschka & Blake Wardy

3 opmerkingen:

  1. Loor Schrijft. Te Weinig. Jammer.

    Gideon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De katten die mij hadden gedurende de tijd dat ik dacht ik hun had, deden nooit iets leuks met brood. Welke soort ik ook voor ze neerlegde: matze, maanzaadgalle of pitabroodje, ze lieten het links of rechts liggen. Deed ik er een biefstuk tartaar op, dan pas schoven ze lui hun tong tevoorschijn en gingen op hun buik om de dieprode massa traag op te eten. Tot ze het brood proefden, dan was de ellende niet te overzien.

    Toch had ik een kat die een broodje halfom lustte. Maar dan moest die eerst zelf halfom zijn. Meestal was dat dan een glas Zeller Schwarze Katz, want hij was verzot zwarte poezen. Mits iets gezet en met een diepe Zarah Leander-stem. Hij was namelijk niet alleen een zatlap, maar ook flink fout.

    Filantroop over zijn kat P. die na een obscuur bestaan berouwvol stierf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat @Gideon schrijft en dan ook nog eens foto's van schepselen die het verblijf in mijn tuin verpesten, hun uitwerpselen overstemmen de geur van de bloemen.

    grrrr... Ik wordt steeds meer een kattenhater

    Frank

    BeantwoordenVerwijderen