20.5.13

Tagged (avant la lettre)

door Loor


Ditmaal slechts een foto, die ik u, waarde en verwaarloosde lezer, niet langer onthouden wil. Hij had boven een eindelijk geschreven Loor-column moeten prijken, maar het liep allemaal anders. Bovendien bekijk ik tegenwoordig elke regel die ik schrijf met een buitengewoon groot wantrouwen. Vandaar even hemmeneks. Het beeld hierboven blijft me intussen met een voortdurende betovering aantrekken. Reageren de gebontjaste dame en de poes op het licht, of reageert het licht op hen? Dat laatste kan ik me zomaar voorstellen. Ochtendlicht (het fijnste licht) dat de onweerstaanbare aaibaarheid van het stel aanraakt en vangt. Gebeeldhouwd licht. Een decennia oude prent waarin ik, voor één keer, getagd zou willen zijn.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De enige die op het licht gereageerd heeft is de fotograaf, dat je het een mooi plaatje vindt doet daar niets aan af.

    BeantwoordenVerwijderen